hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت هشتم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت8

دانلود قسمت هشتم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت8

قسمت 8سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی  دوشنبه 20 بهمن 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه داستان سریال قورباغه

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

اسامی بازیگران سریال قورباغه
سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی
 خلاصه  قسمت 7 سریال قورباغه

در قسمت هفتم رامین که خود را به خانه نوری رسانده است، سعی می‌کند پروژه‌ای را که شروع کرده است، کامل‌تر کند و به پیش ببرد. پروژه جلب اعتماد نوری و نزدیک شدن به او.
 
رامین صبح در خانه نوری بیدار می‌شود و با اعتماد به نفس کامل در کنار او و اعضای خانه‌اش رفتار می‌کند. تلاش می‌کند به لیلا، خواهر نوری نزدیک شود و اعصاب سروش را برهم بریزد.
 
رامین خود تئوری توطئه اطرافیان نوری را ابداع می‌کند و خود نیز با حرف‌ها و کارهایش سعی می‌کند به این تئوری جامه عمل بپوشاند. تا حدود زیادی هم در این راه موفق می‌شود. میانه سروش و لیلا را از آن‌چه بود، شکرآب‌تر می‌کند، سروش و آباد را از هم دور و نوری را نیز به همه ظنین می‌کند.
 
اما تاخت و تازی‌های رامین جایی به بن‌بست می‌خورد. جایی که در حرف‌هایش با لیلا زیاده‌روی می‌کند و جایی که خبر ندارد شب قبل تحت‌تأثیر دارو همه چیز را به نوری لو داده و داستان زندگی‌اش را تعریف کرده است. فیلم و پخش شدنش و جریان هم‌دست‌هایش همه دروغ است؛ اما رامین حتی وقتی که نوری جوابش می‌کند، خود را از تک و تا نمی‌اندازد و تلاش می‌کند تا سروش را از چشم نوری بیاندازد. همان‌طور که آباد از پشت‌بام سقوط کرد!




1- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 8 با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 8 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت8با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت8با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 8 با همه کیفیت ها


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد